Obchodní podmínky (metalshop)

Balík přijde

dle dopravy...

rozhodující je čas objednávky – objednávky registrované po 10.00 hodině jsou obvykle expedovány až druhý denPPL balík bude doručen na adresu, pokud nebude nikdo doma, bude k vyzvednutí na poštěČeská pošta balík na adrese CRYT SHOP, Koperníkova 367, Třinecosobní odběr
do 2. pracovního dne do 2. pracovního dne

nachystáno 2. pracovní den
v Třinci (zdarma)
nebo v HeurekaPointu

zboží platíte při převzetí balíkudobírka 100,- 120,- 45,-
peníze převedete předem na náš účet, po přípsání expedujemepřevod na účet
číslo účtu:
4072726001/5500
80,- 60,- nelze
zaplatíte online ze svého eKonta, musíte mít účet u Raiffaisen Bank a dostatek penězeKonto
(Raiffaisen Bank)
80,- 60,- nelze
zaplatíte jakoukoliv platební kartou Visa či MasterCard s dostatečným limitem, zůstatkem a povolením pro internetové platbyplatební karta 80,- 60,- nelze
objednávka nad 3000 = doprava ZDARMA!


DORUČENÍ SLUŽBOU PPL

PPL Doručovací služba PPL zajišťuje doručení do druhého pracovního dne od odeslání balíku (ze skladu). Řidič PPL v den doručení nejprve zavolá na telefonní číslo, zadané u objednávky.
Prosím, buďte k zastižení na telefonu, jinak nedojde k doručení!

Pokud objednáte na dobírku, můžete řidiči PPL zaplatit buď hotově, nebo platební kartou.


DORUČENÍ ČESKOU POŠTOU

Česká Pošta Českou poštou doručujeme obchodním balíkem, balík dorazí do 2. pracovního dne a v případě nezastižení bude 7 dní k vyzvednutí na poště.


OSOBNÍ ODBĚR HEUREKAPOINT

HeurekaPoint Osobní odběr v sítí odběrných míst HeurekaPoint. Můžete využít platbu při převzetí ve Vámi zvoleném odběrném místě.


ZAPLAŤTE PLATEBNÍ KARTOU

VISA VISA Electron MasterCard Maestro

Platba kartou na bandshop.cz se vyplatí.

 

 

PŘEVZETÍ BALÍKU

Doporučujeme při převzetí objednávky na poště nebo od doručovatele okamžitě zkontrolovat stav zaslaného zboží.

  • V případě, že v zásilce něco chybí - požadujte okamžité převážení balíku - pokud nesouhlasí váha s váhou uvedenou na poštovním dokladu - byla zásilka vykradena a je třeba podat reklamaci na poště.
  • V případě, že jste si objednali křehké zboží - toto vždy zasíláme za příplatek jako "křehkou zásilku" - pokud zjistíte, že došlo k poškození tohoto výrobku během přepravy - neodkladně tuto skutečnost reklamujte na poště - tato je povinná takto označené zásilky dodat neporušené.

Za shora uvedené případy neneseme žádnou odpovědnost a jakékoliv reklamace popsané shora nebudeme vyřizovat - tyto budeme jako neoprávněné zasílat obratem zpět.

 

ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ

Bojíte se nakupovat přes internet?

Zbavíme vás pochybností a rizik! Nabízíme pro vaše pohodlí jasné dodací podmínky, v souladu se zákony ČR o zásilkovém prodeji, a minimalizujeme tak vaše obavy. Jaká jsou vaše práva při nákupu u nás?

 

ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ DO 14 DNŮ

Zboží mi nesedí nebo se mi nelibí - co teď?

Je jasné, že fotka nemusí vždy odpovídat originálu dle vašich představ. I když se nám to stává málokdy. Nicméně - jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu (barva, velikost, materiál) nevyhovuje, máte možnost bez uvedení důvodu věc vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze (ať již bankovním převodem nebo složenkou), nebo si můžete vybrat jiné zboží.

Podmínky výměny zboží nebo vrácení peněz:

  • zboží musí být naprosto neporušené, nepoužívané, opatřené neodstraněnou orginální visačkou, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.

  • zboží musíte odeslat nebo přinést do 14 dnů od obdržení zboží (lhůta ze zákona).

  • ve vracené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky a dopis, vysvětlující situaci a co za to chcete (zboží, peníze, způsob dopravy).

V případě nedodržení kterékoliv této podmínky bohužel vaší žádosti o vrácení peněz nebude vyhověno. Balíky zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou - ne na DOBÍRKU - tu nepřevezmeme.

Balíky s vyměněným zbožím posíláme prostřednictvím dopravce PPL, nevyžádá-li si zákazník v průvodním dopise jinak.

 

ROZPOR S OBJEDNÁVKOU A KUPNÍ SMLOUVOU

Poslali jsme vám něco jiného, než chcete?

Vždy zasíláme přesně to zboží, které si objednáte ! Díky velikostem našeho skladu prodáváme pouze to, co jsme schopni dodat. Přesto pro splnění zákonné povinnosti vás informujeme o vašem právu - stanoveném v §616 občanského zákoníku.

V případě uskutečněné objednávky, zůstává platná cena v momentu objednání, i pokud by se cena zboží změnila. Cena nabídky zůstává v platnosti do doby, než je aktualizována, sledujte prosím tyto stránky, aktuální cenu uvidíte vždy v nákupním košíku.

Odpovídáme kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou (objednávkou), zejména, že je bez vad. Rozpor s kupní smlouvou (objednávkou), který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí.

V případě, že věc při vašem převzetí kupujícím není ve shodě s objednávkou (kupní smlouvou) - máte právo na bezplatné a okamžité uvedení objednávky do podoby, v jaké jste ji objednali - zejména požadovat

  • výměnu věci nebo opravu
  • přiměřenou slevu z ceny
  • odstoupení od smlouvy

To neplatí, pokud jste o rozporu s objednávkou věděli dopředu nebo jste jej sami způsobili.

 

VADY ZBOŽÍ - REKLAMACE

Až 2 roky vaší ochrany

Ze zákona máte 2 roky nárok na reklamaci zboží, u kterého se projeví vady - samozřejmě ne vady jako běžné opotřebování či vzniklé užíváním věci, v případě, že máte tento problém, prosím sledujte REKLAMAČNÍ ŘÁD níže.

korespondenční adresa (výměny, reklamace)

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice nad Olší 174
73995 Bystřice

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Každý kupující, který koupil zboží na metalshop.cz, má nárok dle občanského zákoníku na reklamaci zboží v případě projevení vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

NÁROK NA REKLAMACI SE NEVZTAHUJE NA:

  • poškození zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
  • opotřebování zboží z povahy produktu běžného užívání a opotřebování časem
  • škody na zboží z neobvyklého používání nebo škody zaviněnou uživatelem
  • škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací

2. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.

3. Oznámení o zjištěných zjevných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem na obchod@bandshop.cz) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží nebo bez odkladu po projevení vady nebo telefonicky na čísle 558 551 211. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady - musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují.

Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:

METALSHOP.CZ, s.r.o. , Bystřice nad Olší 174, 73995 Bystřice Tel.: 558 551 211 E-mail: obchod@bandshop.cz

4. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány a také průvodní dopis s popisem reklamace.

5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

6. Reklamace budou vyřízeny v souladu s ustnovením § 19 odst.3) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.


PROVOZOVATEL E-SHOPU

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice nad Olší 174
73995 Bystřice
DIČ: CZ28574699
IČO: 28574699